Kaip atrodys Tavo darbo diena:
🟢 Darbas su klientų duomenų baze – kortelių kūrimas, pagalba iškilus techniniams klausimams.
🟢 B2B užsakymų platformos priežiūra - akcijų, prekių atsivaizdavimas, klientų prisijungimų valdymas ir t.t.
🟢 Komunikacija su kitais skyriais siekiant užtikrinti sklandų klientų aptarnavimą nuo užsakymo pateikimo iki prekių gavimo.
🟢 Pagalba skyriaus kolegoms.
Mes tikimės, kad Jūs turite:
🟢 Labai gerų kompiuterinių įgūdžių (Excel - būtina).
🟢 Anglų k. žinių žodžiu ir raštu.
🟢 Atsakingumo, kruopštumo ir iniciatyvumo.
🟢 Patirtis dirbant su B2B klientais būtų didelis privalumas. 🚀
Mes siūlome:
🌐 Darbą lyderiaujančioje naminių gyvūnų prekių prekybos ir gamybos įmonėje Baltijos šalyse.
🚀 Naujiems iššūkiams susitelkusią ambicingą KIKA komandą.
🎁 Papildomų naudų paketą (Perks.lt bei KIKA nuolaidas darbuotojams ir jų keturkojams).
🌱 Asmeninio ir profesinio augimo sąlygas.
🧺 Papildomą sveikatos draudimą.
Atlyginimas:
1600-1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretų atlygio dydį mielai aptarsime pokalbio metu, atsižvelgdami į Jūsų turimą patirtį ir kompetencijas!
Atsiųsk mums savo CV ar LinkedIn’o paskyrą su prisistatymu, antraštėje paminint pozicijos pavadinimą.
Savaime suprantama – konfidencialumą garantuojame.
atranka@kika.lt