Turite klausimų? Kreipkitės drąsiai: klientams@kika.lt arba +370 7 00 66066

D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Kur mano užsakymas?

Savo užsakymo būseną galite sekti prisijungus prie kika.lt paskyros. Skiltyje ,,Užsakymai” matysite užsakymo būseną.  

 

Kaip galiu sekti savo siuntą?

Jeigu pasirinkote prekių pristatymą kurjeriu arba į paštomatą, savo siuntos statusą galėsite sekti iškart, kai gausite KIKA laišką apie perduotą siuntą kurjerių tarnybai. Pranešime bus nurodytas siuntos ID numeris, pagal kurį galėsite sekti savo siuntą.  

 

Kaip galiu atšaukti užsakymą?

Užsakymą atšaukti galite parašydami laišką į klientams@kika.lt ir mes Jus informuosime dėl atšaukimo galimybių.

 

Ką daryti jei gavau ne savo prekę?

Prašome nurodyti užsakymo numerį taip pat atsiųsti gautos prekės nuotrauką ir prekės brūkšninį kodą el. paštu klientams@kika.lt ir mes Jums atsakysime bei išspręsime situaciją.  

 

Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?

Prašome nurodyti užsakymo numerį, nufotografuoti nekokybišką prekę, bei šią informaciją atsiųsti elektroniniu paštu klientams@kika.lt. Kai tik gausime laišką mes Jums atsakysime.  

 

Kurioje parduotuvėje galiu grąžinti prekes?

 Prekes galite grąžinti į bet kurią KIKA fizinę parduotuvę. Specialių rinkinių (pavyzdžiui, 2x12 kg, 6x150 g), kuriems taikoma nuolaida, KIKA parduotuvėse atsiimti galimybės nėra. Jie pristatomi per kurjerį arba į DPD ir Omniva paštomatus.

Daugiau informacijos rasite https://www.kika.lt/informacija-pirkejui/grazinimo-taisykles/.  

 

Kada galiu atsiimti užsakymą iš fizinės parduotuvės?

Užsakymą galite atvykti atsiimti tik tuomet, kai gavote pranešimą SMS žinute, jog Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti. Užsakymą galite atsiimti per 5 kalendorines dienas nuo žinutės gavimo.

 

Kaip būsiu informuotas apie paruoštą užsakymą?

Apie atsiėmimui paruoštą užsakymą informuosime SMS žinute. Atvykus į parduotuvę anksčiau, užsakymas nebus paruoštas.

 

Ar reikalingas dokumentas atsiimant prekes?

Dokumentas atsiimant prekes nėra reikalingas. Atsiimti prekes gali ne tik užsakymą atlikęs, bet ir kitas asmuo. Atsiėmimo metu reikės pasakyti užsakymo numerį ir užsakymą atlikusio asmens vardą bei pavardę.

 

Ar galėsiu parduotuvėje atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti parduotuvėje galite visais įprastais būdais – grynaisiais ar banko kortele.

 

Ar prekes galiu grąžinti kurjeriu?

Jeigu pageidaujate prekes grąžinti išsiųsdami jas per kurjerį ar paštu, prašome kreiptis telefonu 8 700 660 66 arba el. paštu klientams@kika.lt, nurodant užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį) ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį. Daugiau informacijos rasite čia https://www.kika.lt/informacija-pirkejui/grazinimo-taisykles/.  

 

Kokių prekių grąžinti negalima?

Prekės, kurių grąžinti negalėsite: vienkartinės/daugkartinės sauskelnės, vienkartinės/daugkartinės palos, paklotai, maisto prekės atidarytomis pakuotėmis, panaudotos prekės. Daugiau informacijos rasite čia: https://www.kika.lt/informacija-pirkejui/grazinimo-taisykles/.  

 

Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Jei prekę grąžinote kurjeriu, pinigai grąžinami per 5 d. d. nuo prekės grįžimo į sandėlį.  Jei grąžinote į parduotuvę, pinigai grąžinami per 3 d. d. nuo prekės grąžinimo.  

 

Kur galėčiau rasti parduotuvių adresus bei darbo laikus?

Parduotuvių adresu bei darbo laikus rasite čia: https://www.kika.lt/parduotuves/.

 

Kur galėčiau rasti parduotuvių telefono numerius?

Visus parduotuvės kontaktus įskaitant ir telefono numerį rasite čia: https://www.kika.lt/parduotuves/.

 

Kaip užregistruoti augintinį į kirpyklą?

Užregistruoti augintinį į kirpyklą reikėtų susisiekus tiesiogiai kirpyklų kontaktais, kuriuos rasite čia: https://www.kika.lt/paslaugos/kirpyklos/.  

 

Ar būtina išankstinė registracija į kirpyklą?

Taip, išankstinė registracija būtina.  

 

Kokiais kontaktais galiu paskambinti į vet, kabinetą?

Veterinarijos kabinetų telefonus, darbo laikus bei adresus rasite čia: https://www.kika.lt/paslaugos/veterinarija/.

 

Ar būtina išankstinė registracija pas vet. gydytoją?

Taip, reikalinga išankstinė registracija, tačiau skubiais klausimais reikėtų skambinti kontaktais, kuriuos rasite čia https://www.kika.lt/paslaugos/veterinarija/.  

 

Kaip pridėti lojalumo kortelę prie savo paskyros?

Instrukciją, kaip pridėti lojalumo kortelę prie paskyros, rasite čia: https://www.kika.lt/aktualu/lojalumo-kortele/.

Jei jūsų gyvūnas turėtų nykščius, jis sektų KIKA naujienas. Prenumeruokite ir gaukite -20% nuolaidą krepšeliui!