Turite klausimų? Kreipkitės drąsiai: klientams@kika.lt arba +370 7 00 66066

30 metų švenčianti KIKA įmonių grupė dėkoja savo klientams už jų begalinę meilę augintiniams

2022-02-09
30 metų švenčianti KIKA įmonių grupė dėkoja savo klientams už jų begalinę meilę augintiniams

Šiais metais viena ilgiausiai Lietuvoje veikiančių įmonių grupių –  KIKA Group – švenčia 30 metų jubiliejų. KIKA įmonių grupę sudaro per 120 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Estijoje, viena moderniausių sausų pašarų gamyklų Šiaurės Europoje – „Akvatera“, pasaulinio pripažinimo sulaukęs veislynas „Tauro Kennel“, šiemet įkurta gyvūnų SPA-kirpykla ir mokymų centras „Tauro Grooming Academy“ bei atidarytas įmonės padalinys JAV. Įmonių grupė nuo jos įkūrimo dienos iki pat šiandien priklauso įkūrėjai Janitai Januškauskaitei-Plungei ir jos vyrui Taurui Plungei.

 

Verslo pradžia nuo meilė augintiniui

Įmonės istorija prasidėjo nuo Janitos J. Plungės pirmojo šuns, Sidabrinio pudelio, vardu Kika.

 

„Nuo to momento, kai su tėčiu sudarėme slaptą sandorį, surinkome pinigėlius ir pamelavę mamai, kad šuniukas, jei jo nepaimsime, bus nuskandintas, įsigijome jį. Nuo tos dienos Kika tapo visu mano gyvenimu“ – prisiminimais dalinasi įmonės įkūrėja Janita J. Plungė.

 

Janitai buvo vos penkiolika, kuomet aplinkiniai matydami gražiai apkirptą ir sutvarkytą jos mažąją Kiką, pradėjo klausti kas ją sutvarko? O sužinoję, kad tai daro pati Janita, žmonės ėmė prašyti, kad mergina apkirptų, išmaudytų ir sutvarkytų jų šunis. Taip viskas ir prasidėjo: užsakymai, verslas, pirma parduotuvė, sandėlis, prekybos tinklai. Tuomet, būdama paaugle, Janita dar net nesvajojo, kad vieną dieną sukurs ir valdys augintiniams dedikuotą, tarptautinę verslo imperiją.

 

KIKA įmonių grupės vadovų komanda ir savininkai Tauras Plungė ir Janita J. Plungė

 

Lietuvoje pagaminta – pasaulyje pripažinta

 

 

Vienas geriausiai pasaulyje žinomų –  KIKA Group komandos sukurtų produktų – „Nature‘s Protection Superior Care White Dogs“ pašaras, sprendžiantis ruduojančio kailio problemas.

 

„Savo veislyne augindami baltakailius šunis ir dirbdami su daugybe pasaulio rinkų, susidūrėme su iššūkiu ieškant sprendimo, kuris padėtų spręsti ruduojančio kailio problemą. Kartu su komanda išsikėlėme sau tikslą sukurti produktą, kuris būtų ne tik natūralios sudėties, bet ir padėtų spręsti šią problemą.

 

Daugiau nei 3 metus tarptautinė veterinarų, mitybos ekspertų ir technologų komanda ieškojo formulės, kuri duotų norimą rezultatą. Net sunku suskaičiuoti, kiek kartų komandai sakiau „dar ne, ieškokime toliau“, kol galiausiai sukūrėme produktą, kuriuo didžiuojamės ir drąsiai pristatome pasauliui.

Janita J. Plungė ir Misoko – pasaulio čempionas

 

Tokiose situacijose svarbu neprarasti ryžto ir tikėjimo savo komanda. Visada jaučiame atsakomybę už savo sukurtus produktus, nes jie yra skirti viso pasaulio keturkojams. Turime būti užtikrinti, kad sukurtas produktas duos norimą rezultatą ir bus sveikas beifektyvus.“ – apie kūrybos procesą pasakoja Janita J. Plungė.

 

„Kai pradėjome eksportuoti baltakailių pašarą į užsienio šalis, aš pradėjau gauti padėkos žinutės su nuotraukomis iš viso pasaulio, patvirtinančiomis pašaro poveikį. Šias žinutes gaunu kasdien ir dabar. Šeimininkai dėkoja už mūsų sukurtą formulę, balto kailio sprendimus, bei už sveikus savo gyvūnus, o tai mane dar labiau motyvuoja, veda į priekį, skatina nesustoti ir kurti toliau idealiai balto ir sveiko šuns pasaulį“ – džiaugiasi moteris.

Kitas pasaulinei rinkai pristatytas prekinis ženklas – „Misoko“ – sukurtas šuns, kuris yra 58 šalių bei 2 kartus pasaulio čempionas, garbei. Šio prekinio ženklo produktai turi čempiono garantiją ir yra sukurti taip, kad bet kuris pasaulio šuo, naudodamas „Misoko“ produkciją jaustųsi kaip čempionas.

Janita J. Plungė ir Misoko – pasaulio čempionas

 

Bene daugiausiai pastangų pareikalavęs produktas – daugkartinės ir vienkartinės palos bei sauskelnės: „Nuo idėjos iki analogo pasaulyje neturinčio produkto sukūrimo keliavome 5 metus: ieškojome partnerių, kurie galėtų technologiškai įgyvendinti mūsų sukurtą konceptą, t.y. vienkartines sauskelnes šunims su antibakteriniu sluoksniu, drėgmės indikatoriumi ir spauda išorėje.

 

Atrodo tai paprasta, ar ne? Tačiau net keli šimtai sauskelnių pavyzdžių buvo matuojami, testuojami ir atmetami, nes nebuvome patenkinti kokybiniais rodikliais. Kartais nutinka ir taip, kad net ir mūsų pačių partneriai pakelia rankas į viršų ir sako, kad idėja yra neįgyvendinama. Tokiais atvejais prireikia juos palaikyti ir investuoti į technologinius sprendimus. Tačiau tikime, kad tik įgyvendinę idėją 100% galėsime patvirtinti sukurtą produktą ir jį pristatyti pasauliui.

 

Labai džiaugiamės, kad sukaupus 30-ies metų patirtį galime patys kurti tendencijas ir diktuoti madas. Mes niekada nestovime vietoje – mes ieškome naujovių ir stengiamės sukurti tai, ko trūksta bei atrasti sprendimus, kurie išspręstų problemas, vyraujančias augintinių priežiūros bei higienos srityje“, – pasakoja moteris.

Misoko – pasaulio čempionas

 

Dėkoja už meilę augintiniams

 

Šiandien trisdešimtmetį švenčianti KIKA įmonių grupė nori padėkoti visiems Lietuvos žmonėms už jų meilę savo augintiniams. Už tai, kad savo namų  duris ir širdį atveria būtent jiems.

 

„Kurdami augintinių verslo istoriją matome kaip stipriai evoliucionuoja žmonių požiūris į augintinį. Prieš keliasdešimt metų šuo dažnu atveju buvo įsivaizduojamas kaip sargas ar namų puošmena, tačiau šiandien galime drąsiai sakyti, kad augintinio statusas stipriai pasikeitė –  jis tampa partneriu, artimu draugu, šeimos nariu.

 

Pasaulyje daugėja vienišų žmonių ir ne vien dėl partnerio praradimo ar pasirinkimo gyventi vienam. Net gyvenant šeimose, yra vienišų žmonių, kuriems gyvūnas yra artimiausias draugas. Tad augintinis tampa partneriu, kuris gelbsti žmogų nuo vienatvės, moko bendrauti, rūpintis  ir yra besąlygiškos meilės šaltinis,  kuris mus pasitinka išsiilgęs, net jei grįžtame vos po kelių minučių išsiskyrimo.

KIKA įmonių grupės savininkai Tauras Plungė ir Janita J. Plungė

 

 

Kasdien artimai bendraudami su savo  klientais pastebime jų rūpestį, girdime keliamus klausimus dėl priežiūros ar mitybos ir tai mus džiugina, nes matome, kad šeimininkai nori savo mylimiems augintiniams suteikti tai, kas geriausia. Būtent todėl jie  renkasi aukštesnės kokybės pašarus, sveikesnius skanėstus ir kitus produktus tam, jų augintiniai būtų ne tik laimingi, bet ir sveiki“, - apie pokyčius pasakoja Janita J. Plungė.

 

Ne veltui KIKA įmonių grupės misija – gerinti žmogaus, kuris augina gyvūną gyvenimą. Kiekvienas žmogus rūpinasi savo augintiniu, o augintinis jam suteikia meilę, gerą emocinę būklę – sveikatą. Taip atrodo ratas, kurio dėka žmogaus ir augintinio ryšys padeda tiek vienam tiek kitam jaustis laimingesniu ir emociškai sveikesniu.

 

Tarptautinis pripažinimas – ilgalaikio darbo rezultatas

 

Būdami žinomiausiu gyvūnų prekių parduotuvių tinklu Lietuvoje, KIKA Group taip pat sulaukia tarptautinio pripažinimo ir pasaulinės sėkmės. Šiai dienai įmonių grupės sukurti produktai yra eksportuojami net į 53 pasaulio šalis.

 

„Kai kuriuos eksporto projektus kuriame 3–5 metams į priekį, kadangi pradėti pardavinėti savo produkciją tokiose šalyse kaip, pavyzdžiui, Taivanas, reikia net kelių metų pasiruošimo, kuris prasideda nuo būtinosios dokumentacijos suruošimo iki detalios patikros gamykloje.

AKVATERA gamykla, Zapyškis, Kaunas

 

Sulaukiame atvykstančių užsienio auditorių, kurie vertinaairias dokumentacijos atitiktis, žaliavų priėmimo, sandėliavimo, gamybos, technologinius procesus, gaminamo produkto ir paties proceso saugą, laboratorinės kontrolės atitiktį, darbuotojų kvalifikaciją, įmonės teritorijos ir aplinkos atitiktį bei kitus būtinuosius kriterijus. Tokį kelią nueiname su daugeliu pasaulio šalių – būname kantrūs įvairioms procedūroms, atviri ir tikintys projekto rezultatu, nors jį ir pamatysime tik po kelerių metų.

Janita J. Plungė ir Laimis Staršelskis pirmojo krovinio išvežimo į JAV dieną

 

Ateities vizija – Lietuvos vardo garsinimas

Daugiau nei 30 metų kurdami ir dirbdami gyvūnų priežiūros sektoriuje KIKA įmonių grupė  tiksliai žino, ko reikia gyvūnams.

 

„Žinome tendencijasinovatyvius sprendimus. Žvelgiant į ateitį – ir toliau sieksime kurti tokius produktus, kurie, jeigu kalbame apie ne maisto prekes, būtų funkcionalūs, išmanūs ir palengvinantys buitį. Na, o pašarai ir skanėstai būtų ne tik skanūs, bet ir iš tiesų teiktų naudą, būtų natūralios sudėties, sveiki.

 

Visą savo laiką ir atsidavimą skiriame žmogaus, kuris augina augintinį, gyvenimui gerinti.

O augintinis, tuomet, atsidėkoja šeimininkui savo meile, artimu ryšiu, taip prisidėdamas ir prie geros šeimininko sveikatos. Už tai ir dėkojame savo klientams – už jų besąlygišką meilę augintiniams.“, - apie įmonės misiją primena įkūrėja.

T. Plungė ir J. J. Plungė su Tauro Kennel veislyno garbanotuoju bišonu, Svajūnu, Award of Merits laimėtoju, Vestminsterio šunų parodoje

 

KIKA įmonių grupės ateitis – suteikti viso pasaulio augintiniams galimybę naudoti Lietuvoje sukurtus produktus, garsinti šalies vardą ir parodyti, kad mes, lietuviai, kuriame aukščiausios kokybės produktus viso pasaulio keturkojams.

 

KIKA – kur kas daugiau nei tik parduotuvių tinklas, tai nuo pamatų sukurtas šeimos verslas, kuris tapo tarptautiniu. Tai vieta, kurioje širdys pulsuoja vienu ritmu – dėl Lietuvos ir viso pasaulio augintinių gerovės.

Jei jūsų gyvūnas turėtų nykščius, jis sektų KIKA naujienas.