D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Kur mano užsakymas?

Savo užsakymo būseną galite sekti prisijungus prie kika.lt paskyros. Skiltyje ,,Užsakymai” matysite užsakymo būseną.  

 

Kaip galiu sekti savo siuntą? 

Jeigu pasirinkote prekių pristatymą kurjeriu arba į paštomatą, savo siuntos statusą galėsite sekti iškart, kai gausite KIKA laišką apie perduotą siuntą kurjerių tarnybai. Pranešime bus nurodytas siuntos ID numeris, pagal kurį galėsite sekti savo siuntą.  

 

Kaip galiu atšaukti užsakymą?

Užsakymą atšaukti galite parašydami laišką į klientams@kika.lt ir mes Jus informuosime dėl atšaukimo galimybių.

 

Ką daryti jei gavau ne savo prekę?

Prašome nurodyti užsakymo numerį taip pat atsiųsti gautos prekės nuotrauką ir prekės brūkšninį kodą el. paštu klientams@kika.lt ir mes Jums atsakysime bei išspręsime situaciją.  

 

Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?

  • Prašome nurodyti užsakymo numerį, nufotografuoti nekokybišką prekę, bei šią informaciją atsiųsti elektroniniu paštu klientams@kika.lt. Kai tik gausime laišką mes Jums atsakysime.  

 

Kaip galiu grąžinti netikusią prekę?

Prekių grąžinimą galite inicijuoti savo paskyroje, skiltyje „Grąžinimai“, įvedę užsakymo numerį.

Kai grąžinimas bus inicijuotas elektroniniu būdu ir patvirtintas, prekes galėsite grąžinti į bet kurią KIKA fizinę parduotuvę.

Jei pageidaujate prekes grąžinti siunčiant jas per kurjerį ar paštu, prašome susisiekti telefonu +370 37213829 arba el. paštu klientams@kika.lt, nurodant:

  • užsakymo numerį,
  • grąžinamas prekes (ir jų grąžinimo priežastį),
  • sąskaitos numerį, į kurią pageidaujate gauti pinigus.

Daugiau informacijos rasite skiltyje Grąžinimo taisyklės.

 

Kada galiu atsiimti užsakymą iš fizinės parduotuvės?

Užsakymą galite atvykti atsiimti tik tuomet, kai gavote elektroninį laišką, jog Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti. Užsakymą galite atsiimti per 5 kalendorines dienas nuo žinutės gavimo.

 

Kaip būsiu informuotas apie paruoštą užsakymą?

Apie atsiėmimui paruoštą užsakymą informuosime elektroniniu lašku. Atvykus į parduotuvę anksčiau, užsakymas nebus paruoštas.

 

Ar reikalingas dokumentas atsiimant prekes?

Dokumentas atsiimant prekes nėra reikalingas. Atsiimti prekes gali ne tik užsakymą atlikęs, bet ir kitas asmuo. Atsiėmimo metu reikės pasakyti užsakymo numerį ir užsakymą atlikusio asmens vardą bei pavardę.

 

Ar galėsiu parduotuvėje atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti parduotuvėje galite visais įprastais būdais – grynaisiais ar banko kortele.

 

Kokių prekių grąžinti negalima?

Prekės, kurių grąžinti negalėsite: vienkartinės/daugkartinės sauskelnės, vienkartinės/daugkartinės palos, paklotai, maisto prekės atidarytomis pakuotėmis, panaudotos prekės. Daugiau informacijos rasite skiltyje Grąžinimo taisyklės.  

 

Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Jei prekę grąžinote kurjeriu, pinigai grąžinami per 5 d. d. nuo prekės grįžimo į sandėlį.  Jei grąžinote į parduotuvę, pinigai grąžinami per 3 d. d. nuo prekės grąžinimo.  

 

Kur galėčiau rasti parduotuvių adresus bei darbo laikus?

Parduotuvių adresus, telefonus bei darbo laikus rasite polapyje Parduotuvės.

 

Kaip užregistruoti augintinį į kirpyklą?

Užregistruoti augintinį į kirpyklą reikėtų susisiekus tiesiogiai kirpyklų kontaktais, kuriuos rasite polapyje Kirpyklos.  

 

Ar būtina išankstinė registracija į kirpyklą?

Taip, išankstinė registracija būtina.  

 

Kokiais kontaktais galiu paskambinti į vet, kabinetą?

Veterinarijos kabinetų telefonus, darbo laikus bei adresus rasite polapyje Vet. paslaugos

 

Ar būtina išankstinė registracija pas vet. gydytoją?

Taip, reikalinga išankstinė registracija, tačiau skubiais klausimais reikėtų skambinti kontaktais, kuriuos rasite polapyje Vet. paslaugos.  

 

Kaip pridėti lojalumo kortelę prie savo paskyros?

Instrukciją, kaip pridėti lojalumo kortelę prie paskyros, rasite skiltyje Lojalumo kortelė.