Turite klausimų? Kreipkitės drąsiai: klientams@kika.lt arba +370 7 00 66066

Grąžinimo taisyklės

Prekių grąžinimo taisyklės

 

KIKA.LT e-parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti šiose Prekių grąžinimo taisyklėse (toliau – Taisyklės) nurodyta tvarka.

I. Kokybiškų prekių grąžinimas

KIKA.LT e-parduotuvėje įsigytas kokybiškas prekes dėl bet kokios priežasties galite grąžinti per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių gavimo dienos. Grąžinamos prekės turi būti:

  • nepažeistoje pakuotėje (išskyrus pakuotės atidarymą, kiek tai būtina prekei apžiūrėti);
  • švarios, su originaliomis etiketėmis ar kitu ženklinimu, nepažeista apsaugine plėvele, visomis į prekės komplektaciją įeinančiomis detalėmis ir elementais;
  • nepanaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.

 

Grąžinti negalite šių kategorijų kokybiškų prekių (išskyrus atvejus, jeigu pakuotės nebuvo pažeistos):

  • vienkartinių ar daugkartinių sauskelnių;
  • vienkartinių ar daugkartinių palų, paklotų;
  • maisto prekių atidarytomis pakuotėmis.

 

Jei grąžinamos prekės neatitinka pirmiau nurodytų sąlygų, turime teisę Jūsų grąžinamų prekių nepriimti.

 

II. Nekokybiškų prekių grąžinimas

KIKA.LT e-parduotuvėje įsigytas nekokybiškas prekes, nurodydami jų kokybės trūkumą, galite grąžinti šių Taisyklių ir LR civilinio kodekso nustatyta tvarka. KIKA.LT, gavusi grąžinamą nekokybišką prekę ir įvertina jos trūkumus, ir, jei trūkumai realūs bei atsiradę ne dėl Jūsų kaltės, grąžina už nekokybišką prekę sumokėtas lėšas.

 

III. Prekių grąžinimo būdai (taikomi tiek kokybiškoms, tiek nekokybiškoms prekėms)

Prekę galite grąžinti prisijungę prie savo jau turimos asmeninės KIKA.LT paskyros arba susikūrę naują . Jeigu norite atlikti grąžinimą be registracijos susisiekite su mumis el. paštu: klientams@kika.lt arba telefonu: +370 7 00 66066.

 

Prisijungę prie savo asmeninės KIKA.LT paskyros, atlikite šiuos žingsnius:

  • meniu skiltyje „Mano užsakymai“, išskleiskite užsakymą paspausdami "Pilna informacija", kuriame esančias prekes norite grąžinti;
  • pažymėkite prekes, kurias norite grąžinti, nurodykite grąžinamų prekių kiekį ir paspauskite mygtuką „Grąžinti“;
  • kitame žingsnyje pasirinkite grąžinimo priežastį - „Netiko“ (kokybiškos prekės atveju) arba „Brokas“ (nekokybiškos prekės atveju. Kartu būtinai įkelkite prekės nuotrauką, kurioje būtų akivaizdžiai matomas prekės kokybės trūkumas);
  • tolimesniame meniu žingsnyje pasirinkite norimą grąžinimo būdą – į parduotuvę arba per DPD siuntų tarnybą;
  • jei norite prekę grąžinti į parduotuvę, atsiradusiame meniu pasirinkite pageidaujamą parduotuvę bei pateikite papildomą informaciją: lėšų gavėją, banko sąskaitos numerį, banko pavadinimą, telefono. Kai gausite el. laišką, nurodantį, jog grąžinimas užregistruotas, pristatykite grąžinamą prekę į pasirinktą parduotuvę per 3 dienas. Jei KIKA.LT internetinėje svetainėje įsigytų prekių grąžinimo neužregistruosite šiose Taisyklėse aprašytu būdu, tokių prekių tiesiogiai į fizines parduotuves grąžinti negalėsite;
  • jei pageidaujate prekę grąžinti per DPD siuntų tarnybą, atitinkamai pasirinkite šį variantą ir suveskite asmeninę informaciją: lėšų gavėją, banko sąskaitos numerį, banko pavadinimą, telefono numerį. Būsite nukreipti į DPD sistemą, kurioje sekite tolimesnius nurodomus žingsnius bei pateikite reikiamą informaciją. Prekę per DPD galite grąžinti naudodamiesi kurjerio paslaugomis arba DPD paštomatais. Prekę, grąžinamą per DPD siuntų tarnybą (per kurjerį ar paštomatus), visais atvejais siųskite adresu Medelyno gatvė 20 Zapyškis, 53428, Lietuva.

 

Grąžinamą prekę turi būti saugiai supakuota. Jei įmanoma, rekomenduojame grąžinamą prekę supakuoti į tą pačią pakuotę, kurioje prekę gavote. Atsakomybė už tinkamą prekės supakavimą ir saugų pristatymą iki pardavėjo (KIKA.LT) tenka pirkėjui.

 

IV. Prekių siuntimo kaina

Prekių grąžinimas į pasirinktą Kika parduotuvę yra nemokamas.

Kika taip pat padengia nekokybiškų prekių siuntimo išlaidas.

Kokybiškų prekių siuntimo išlaidas padengiate Jūs (pirkėjas). Siųsdami grąžinamas prekes per DPD siuntų tarnybą ir pasirinkę paslaugą "iš paštomato iki durų", galite pasinaudoti kodu KIKA15, suteikiančiu 15 procentų nuolaidą prekių siuntimo kainai.

 

V. Kiti prekių grąžinimo atvejai

Jei gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Tokiu atveju, prašome susisiekti asmeniškai el. paštu: klientams@kika.lt arba telefonu: +370 7 00 66066.

Jei kurjeris Jums pristatė akivaizdžiai sugadintą prekę ir/ar pakuotę, tokios prekės galite atsisakyti (nepriimti) prekės jos pristatymo.

 

VI. Lėšų už prekes grąžinimas

Lėšos už grąžintas prekes bus pervestos bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo pardavėjui dienos. 

 

VII. Ginčai 

Esant neaiškumų dėl prekių grąžinimo taisyklių ar turėdami pretenzijų, prašome susisiekti su mumis el. paštu: klientams@kika.lt arba telefonu: +370 7 00 66066. Jei nepavyktų išspręsti kilusio ginčo dėl prekių kokybės taikiai, Jūs taip pat turite teisę pateikti skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.: tarnyba@vvtat.lt, tel.: 8 526 267 51,  interneto svetainė www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

Jei jūsų gyvūnas turėtų nykščius, jis sektų KIKA naujienas. Prenumeruokite ir gaukite -20% nuolaidą krepšeliui!